Piotr Szewczyk - Kurs fotografii ślubnej

 

Kurs fotografii ślubnej

Kurs fotografii ślubnej online powstał z myślą o Was drodzy obecni i przyszli fotografowie. Program opiera się na wieloletnim doświadczeniu w branży ślubnej. W swojej przygodzie z fotografią miałem sporo dobrych pomysłów, ale też wiele porażek. Powiem Wam, co zrobić, aby tych pierwszych było jak najwięcej, a tych drugich jak najmniej. Lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na swoich, prawda?

Rynek fotografii ślubnej zmienia się bardzo szybko. Co zrobić, aby być w czołówce? Jakie podejście do fotografii należy mieć, aby się wciąż rozwijać? Jakie zdjęcia robić, żeby zadowolić swoich klientów i zdobywać nowych? Dowiecie się jak połączyć pasję z zarabianiem na życie. Odkryjecie jak przesuwać kolejne bariery.

Bycie fotografem ślubnym to nie jest proste zadanie. Często musimy wykazać się umiejętnościami innych zawodów jak: sprzedawca, marketingowiec, księgowy, czy copywriter. Taka jest rzeczywistość, fotografia ślubna to nie tylko artyzm, to także praca w innych aspektach. Jak nad nimi pracować?

Pokaże jak rozwijać się jednocześnie na dwóch płaszczyznach - warsztatu fotograficznego i biznesowej. Jak prawidłowo skupić się na kliencie. Na jaki marketing postawić. Jak zdobyć klientów bez wydawania pieniędzy. Kiedy jednak warto postawić na płatną reklamę?

Obserwuje branżę ślubną od wielu lat, wiem jakie panują trendy. Chciałbym podzielić się swoim doświadczeniem z Wami, tak abyście mogli wyciągnąć dla siebie możliwie najwięcej. Jednocześnie nie powtarzając błędów, które ja popełniłem.

 

 

Fotografia ślubna - z jakich elementów składa się kurs online?

1. BIZNES

Rocznie zawieranych jest około 200 000 małżeństw. Rynek zatem wydaje się spory. Przybywa jednak cały czas fotografów ślubnych. Jest budować solidne fundamenty pod dobry biznes? Jak znaleźć swojego klienta?

2. MARKETING

Nie wystarczą dobre zdjęcia, musi jeszcze o nich usłyszeć świat! Pomoże w tym marketing.

3. REPORTAŻ i SESJA

Powiem jak pracować, tak żeby efekty mówiły same za siebie. Jak zdjęciami opowiedzieć piękną historię z dnia ślubu. Jak sprawić by sesja była przyjemnością dla Was i pary? Będą też o informacje o sprzętowym must have.

4. POSTPROCESSING

Czyli o tym, jak znaleźć kolory i styl, który Was wyróżni. Pokaże Wam cały workflow, jeśli chodzi o obróbkę zdjęć. Zobaczycie jak przyspieszyć postprocessing i profesjonalnie go przeprowadzić.

Po kursie na pewno pojawi się bardzo wiele odpowiedzi na nurtujące Was pytania. Zyskacie nowe spojrzenie na warsztat fotograficzny i prowadzenie biznesu.

 

hotel debowy 6

Fotografia ślubna kurs - program

 

Poznacie odpowiedzi na wiele pytań. Fotografia ślubna i zarabianie na niej będzie dużo prostsze.

Na początek o tym, jak rozwinąć biznes fotografii ślubnej.

Moje spojrzenie na biznes fotografii ślubnej i zawód fotografa. Jak sprawić, aby nasza przygoda z fotografią ślubną miała świetlaną przyszłość? Jak znajdować swoich wymarzonych klientów? Jak zwiększyć sprzedaż stale podnosząc ceny?

Dzień pracy fotografa ślubnego

Omówię dzień pracy fotografa ślubnego od przygotowań do oczepin. Na jakie momenty szczególnie zwrócić uwagę, jakich kadrów nie może zabraknąć? Jak opowiedzieć zdjęciami piękną historię?

Sprzęt i postprodukcja

Zaczniemy od tego, że to nie aparat, a fotograf robi zdjęcia. Na jakie ogniskowe warto się zdecydować? Jakie stałki wybrać? Czy zoom w plecaku jest potrzebny? Jak dobrać właściwą ogniskową? Jak właściwie wykorzystać lampy błyskowe, gdy brakuje światła? Postprodukcja zdjęć - praktyczne przykłady, zdjęcia przed/po obróbce. Jak uzyskać piękne kolory?

Jak sprawić, aby nasze zdjęcia weszły na nowy poziom?

Jak wyczekać ten właściwy moment do zdjęcia? Jak kadrować? Jak wykorzystać złotą godzinę? Wieloplanowość na zdjęciach, czyli jak fotografować świadomie.

Dobra relacja z klientem kluczem do sukcesu i dalszych poleceń.

O tym, żeby nie zapominać, że zdjęcia robimy dla klienta Jak rozmawiać z parą? Jak współpracować z ludźmi, żeby zdjęcia wyglądały naturalnie?

Marketing - absolutna podstawa

O tym, dlaczego bez dobrego marketingu nie będziemy mieli pełnego kalendarza Jak podejść do marketingu? Pokażę na przykładach, jakimi metodami można osiągnąć interesujące rezultaty. Będzie dużo praktycznych porad. Prowadzenie facebooka, instagrama, bloga, pozycjonowanie w Google Kiedy warto zdecydować się na płatne reklamy na facebooku i w Google? Jak robić płatne reklamy, które przynoszą dobre efekty - omówienie na przykładach Jak świadomie budować portfolio, tak aby zdobywać nowe zlecenia?

Oferta

Jak stworzyć ofertę i umowę? Jak się wycenić, tak aby oferta wyglądała korzystnie dla klienta i była korzystna dla nas? Kiedy i o ile podnosić ceny?

Albumy, odbitki, pudełka

Pokaże albumy, odbitki, pudełka, które zachwycą każdą parę młodą.

 

Skoro tu dotarłaś/eś to znaczy, że ten kurs jest dla Ciebie!

 


.

Przewiń do góry